sobota, 16 marca 2013

Miesiac cwiczen z Jillian i Ewa i POPpilates

Ostatni tydzien nie cwiczylam. Mialam lenia, bo po miesiacu cwiczen nie widzialam zadnych efektow, a rok temu po miesiacu mialam nowa sylwetke. Wczoraj przejrzalam wszystkie treningi Mel B i wiem, ze z nimi pozostane na dluzej, bo ma fajne cwiczenia i jest pelna pozytywnej energii. Z Jillian robilam Six week six pack i sie tylko wymeczylam bez rezultatow, jak tylko myslalam o treningu to odechciewalo mi sie wszystkiego. Natomiast Ewy Chodakowskiej mialam juz dosc. Przez chwile chcialam wrocic do jej treningu Skalpel ale go usunela z YT. Pilates fajny, ale za trudny, wbrew pozorom trudniejszy od Jillian. Btw. Ewa Chodakowska ma cwiczenia zywcem sciagniete od innych: Mel B, pilates... A sie chwali, ze ma wlasny autorski program cwiczen... Jutro zaczynam z Mel B, W. bedzie cwiczyl ze mna. Mialam dzisiaj ale kupil mi czekolade: Ja: Dlaczego kupujesz mi slodycze? Przez nie tyje! W: Bo wiem, ze lubisz slodycze i ze jedzenie ich Cie uszczesliwa, a ja chce zebys byla szczesliwa :D 
Wlasnie mi sie przypomnialo, ze jednak jest maly efekt, mieszcze sie w stare obcisle bluzki rozmiar S.

2 komentarze:

  1. Mi Ewka troche sie znudziła, wiec zaczełam biegać. Dzieki za fajne rekomendacje, jak bedzie lało skorzystam.
    Will jest uroczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej:) od roku planowalam wyjazd jako au-pair do Usa juz zdecydowalam ze jade i nagle dzis czytam Twojego poprzedniego bloga i Twoje perypetie... boje sie, nie wiem czy rezygnowac ze swoich marzen..jednak Ci sie udalo ale ja nie znam tam nikogo jak Ty znalas, gdyby takie cos nagle mnie spotkalo.Blagam skontaktuj sie ze mna aleks_94@interia.pl

    OdpowiedzUsuń